
פיתוח מיומנויות חברתיות-רגשיות בסביבה חינוכית הלכה למעשה
צוות מרכז ק.מ.ה פיתוח מיומנויות חברתיות-רגשיות נתפס לעיתים כנושא משני ביחס למשימות אחרות בסביבה החינוכית,
צוות מרכז ק.מ.ה פיתוח מיומנויות חברתיות-רגשיות נתפס לעיתים כנושא משני ביחס למשימות אחרות בסביבה החינוכית,
זכות גדולה נפלה בחלקי לרכז ולהנחות, יחד עם ד"ר אליף פראנש, קבוצה של מנחים מובילי
שיחה עם עידן עמיאל, פסיכולוג קליני ומנהל מרכז הסמכות החדשה במרכז שניידר* קריסתן של הסמכות
נכון להיום, 23 באוגוסט 2023, עומד מספר הנרצחים בחברה הערבית השנה על 158. שיא מזעזע
עוד לפני שגל המחאות וההפגנות שטף את המדינה והפך חלק גדול מאיתנו לפעילים חברתיים, מצד
שיחה עם נשות מקצוע בתחום החינוך בגיל הרך* מערכת החינוך לגיל הרך בישראל החלה את
חברות פורום החינוך במרכז ק.מ.ה – אורנים התכנסו באולפן הרדיו של המכללה כדי לשתף בעקרונות
קהילה מקצועית לומדת מהווה דרך אפקטיבית עבור אנשי ונשות חינוך להתפתח מקצועית באמצעות פתרון דילמות
על קידום מוביליות במחזור החיים בבריטניה1 ההגדרה הרווחת למוביליות חברתית כלכלית היא: תזוזה או תנועה
הכירו את ד"ר הדס ברודי-שרודר הדס היא ראש תכנית רג"ב (ראש גדול בהוראה) במכללת אורנים ומנהלת מהלך פורצי
צרו קשר ונציג.ת ק.מ.ה. יחזרו אליכם