גליונות

גליונות מגזין ק.מ.ה

ספטמבר 2023 - קהילה וחינוך

אוגוסט 2023 - קשרים ויחסים

יולי 2023 - בין יזמות, מנהיגות וחינוך

יוני 2023 - קהילתיות כשיטה - סביבה ארגונית מקדמת מנהיגות

מאי 2023-בין מוביליות לקהילתיות

מרץ 2023 - מודלים לחיזוק איתנות קהילתית

ינואר 2023 - שותפות בחינוך

דצמבר 2022 - על הדמוקרטיה: מהדורה פוליטית

נובמבר 2022 - איתנות קהילתית ברשויות וארגונים

ספטמבר 2022 - קונפליקטים: התמודדות וצמיחה

אוגוסט 2022 - קהילה וסביבה

יולי 2022 - תקשורת, מנהיגות ואחריות חברתית

יוני 2022 - אוטונומיה בית ספרית

אפריל 2022 - עושים שינוי בחינוך בישראל

מרץ 2022 - מולידים שינוי: מהפכה בגיל הרך בישראל

ינואר 2022 - ספורט, מנהיגות וקהילה

דצמבר 2021 - בין שלטון מרכזי לאחריות מקומית חלק ב'

נובמבר 2021 - בין שלטון מרכזי לאחריות מקומית חלק א'

אוקטובר 2021 - כוחה של מנהיגות מקומית

ספטמבר 2021 - בין שינוי חברתי לחינוך

אוגוסט 2021 - כיצד תפיקו מגזין בארגון שלכם

יולי 2021 - משבר כהזדמנות

מאי 2021 - חיים יחד – מנהיגות וקהילה בחברה רב תרבותית

אפריל 2021 - חינוך וקהילה במרחב העירוני

מרץ 2021 - התחדשות

פברואר 2021 - קהילתיות במרחב העירוני

ינואר 2021 - קהילות במרחב הוירטואלי

דצמבר 2020 - כלי הערכה ומדידה בעולם החינוך והקהילה

אוקטובר 2020 - מנהיגות מקומית

ספטמבר 2020 - התחלה טובה

יולי 2020 - כוחה של קהילה

יוני 2020 - זהות קהילתית כמפתח לאיתנות

תפריט
מאמרים
מנהיגות
חינוך
השראה

איך מזיזים מערכת גדולה מבפנים – סטודנטים לחינוך לוקחים אחריות על הלמידה וההכשרה שלהם כמורים לעתיד

ד"ר הדס ברודי-שרודר
יום חמישי, 13 באפריל, 2023
הדבר הראשון שהייתי משנה במערכת החינוך בישראל: הייתי דואגת ליחס אישי לתלמידים על ידי חניכה אישית והקטנת כיתות.

הכירו את ד"ר הדס ברודי-שרודר

הדס היא ראש תכנית רג"ב (ראש גדול בהוראה) במכללת אורנים ומנהלת מהלך פורצי דרך במנהל החינוך תל אביב יפו מטעם מכון ברנקו וייס שנועד להוביל שינויים רדיקלים במערכת החינוך.

העשייה החינוכית שלי:
בעשייתי אני משלבת בין אקדמיה לשדה. לצד היותי מרצה ומכשירת פרחי הוראה במכללה אקדמית, אני גם מנהלת מהלך שדה מעמיק של שינוי בתוך בתי הספר ועבודה עם מנחים, מנהלים, מורים ותלמידים בתוך רשות עירונית.

תהליך חינוכי משמעותי שהובלתי:
פריצות דרך בבתי הספר אשר כללו שינוי סדירויות בחמישה ממדי שינוי. למשל: שינוי בהערכה בפיתוח מקצועי; בפדגוגיה; בתפקידים; ובאקולוגיה בית ספרית.

הדבר הראשון שהייתי משנה במערכת החינוך בישראל:
הייתי דואגת ליחס אישי לתלמידים על ידי חניכה אישית והקטנת כיתות.

מה יקרה במעגל השיח והפעולה שאוביל במפגש האקטיביסטים באורנים?
נשוחח על שיתוף פעולה מלא בגובה העיניים בין סטודנטים למרצים בניסיון לדייק את הכשרת המורים ולהתאימה למציאות המשתנה בחברה. יהיה מעניין!

ד"ר הדס ברודי-שרודר

מנהלת תכנית רג"ב (ראש גדול בהוראה) במכללת אורנים

צרו קשר עם ק.מ.ה

דברו איתנו

צרו קשר ונציג.ת ק.מ.ה. יחזרו אליכם

מה אתם רוצים לחפש?